TopBottom

Ce înseamnă numele „Anastasia”?

Posted by Munteanu Tatian at miercuri, 1 iulie 2009
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Când mă aflam odată într-o ţară islamică, în timp ce mă deplasam prin oraş într-o maşină, am făcut cunoştinţă cu şoferul şi când i-am prezentat membrii familiei mele am reuşit să-i prezint şi mesajul Evangheliei din prisma numelor soţiei, a copiilor şi al meu. Doresc să încep o rubrică nouă pe acest portal unde să prezint semnificaţia numelor, la solicitarea oamenilor şi cum fiecare nume prezintă anumite adevăruri din Sfintele Scripturi. Cele mai multe nume sunt de origine ebraică şi greacă şi au nemijlocită legătură cu mesajul Sfintelor Scripturi. Numele mamei mele, a soţiei şi a fiicei este „Anastasia”. De aceea voi începe cu explicaţia semnificaţiei frumoase a acestui nume.
„Anastasis” este acţiune
Cuvântul grecesc „anastasis” este menţionat foarte des în Biblie şi are mai multe sensuri, în dependenţă de context. La o simplă cerere făcut în programul BibleWorks mi-a arătat că doar în forma „anastas*” se întâlneşte în 138 versete în 6 forme diferite. Când este folosit în calitate de verb, se traduce „a face, sau a cauza pe cineva să se scoale, să se ridice”. Prima dată cuvântul este folosit în acest sens când Dumnezeu i-a făcut lui Avram promisiunea cu privire la...Citeste tot articolul...

Autor: Preot Vasile Filat
Sursa: http://www.moldovacrestina.net

Etichete:

Trimiteți un comentariu