TopBottom

Fantoma aparuta intr-o fotografie

Posted by Munteanu Tatian at marți, 10 martie 2009
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Conform The Sun, aceasta fotografie in care apare o silueta fantomatica a fost facuta de un barbat care se afla in vacanta in regiunea mlastinoasa din nordul Yorkshire-ului. Colin Foster, in varsta de 34 de ani, a vrut sa faca o fotografie in care sa surprinda privelistea acelei zone. Nu a observat nimic iesit din comun pana in momentul in care s-a intors acasa si a inceput sa se uite peste fotografiile facute in timpul vacantei. "Ma uitam impreuna cu prietena mea la fotografiile din vacanta, cand ea m-a apucat de mana si a spus <>. Dupa aceea a insistat sa maresc una din poze. Initial nu am vazut nimic, dar dupa ce am marit-o am ramas amandoi cu gurile cascate" a declarat Colin. "In momentul in care am facut acea fotografie m-am simtit de parca as fi fost urmarit de cineva, dar nu am dat atentie sentimentului fiindca nu era nimeni in preajma mea". Fotografia a fost analizata de catre experti si s-a ajuns la concluzia ca nu a fost prelucrata in nici un fel, asadar acea prezenta este reala.

Sursa: http://www.gardianul.ro

Etichete:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu