TopBottom

Două în unul - Samsung D980

Posted by Munteanu Tatian at luni, 2 februarie 2009
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

După mai multe căutări şi încercări de a "simplifica" cele două telefoane la unul singur, mi-am testat abilităţile în mânuirea unui dual-SIM: Samsung D980.

Cum sunt fan înrăit de Windows Mobile sau, în cel mai rău caz, de Symbian, nu mă aşteptam la minuni de la un Samsung cu sistem propriu de operare, de care fugeam până acum. După câteva minute bune de plimbare cu degetul pe ecran (touchscreen), am reuşit să-mi dau seama că obiş­nuinţa de la Windows nu-mi poate servi la ni­mic. Este alt me­niu, dar uşor de folosit chiar şi cu de­getele mele nu tocmai subţiri.

Citeste tot articolul...

Autor: Alexandru Molovata
Sursa: http://www.jurnalul.ro

Etichete:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu