TopBottom

Bancul zilei

Posted by Munteanu Tatian at miercuri, 25 februarie 2009
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

GREIERELE ŞI FURNICA
(Fabula modernă)

Primăvara.
Furnica sapă, pune seminţe, face straturi. Apare şi greierele.
- Ce faci, greieraşule?
- Merg la un tenis cu băieţii.
- Măi, măi! Să nu vii la iarnă să-mi ceri mâncare, că nu ştiu ce-ţi fac!
- Da, da, bine....

Vara.
Furnica adună, seceră, coseşte. Trece greierele, cu o chitară sub braţ.
- Ce faci, mă?
- Mă duc sa cânt cu băieţii în parc.
- Să nu uiţi: de la mine să nu ceri de mâncare.

Toamna.
Furnica culegea de zor, făcea dulceţuri, punea conserve. Trece greierul, tot cu chitara sub braţ.
- Ce faci, mă?
- Mă duc să cant cu băieţii în bar.
- Bine, mă, da' la muncă nu vii pana la iarnă?

Vine iarna.
Furnica stătea în pridvor, înfofolita într-un şal şi cu un ceai fierbinte în mână, când vede o limuzina. Din ea coboară greieraşul.
- Ce faci, greieraşule?
- Uite, mă duc la Paris să cant. Am avut succes cu chitara.
- Bine, greieraşule, baftă. Şi dacă-l vezi pe unu', Topârceanu, zi-i ca-mi bag picioarele în "Balada" lui.

Etichete:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu